16 Mayıs 2015 Cumartesi

geçen seneki teras bahçem..

Geçen sene epey  birşeyler yetiştirmiştim terasta ,bu sene Ankarada havalar epey soğuk gitti ve biz yeni teras sezonunu açtık...dolayısıyla henüz görüntülenecek pek bişey yok ,15 güne şenlenir ortalık...

Gözünün içine baktığım minyatür gülümü 2 sene yaşatabildim , bu sene yok ...


Küpeli çiçeğimde geçen senenin sonunda bize veda edenlerden...


kırmızı sarmaşık gül geçen sene güzel çiçek açtı ,sezon sonunda tepesini kestim , yanlara kol attı , bu sene tomurcuğu daha fazla , bakalım görücez...


Bunlardan bazıları 2 senelik hala duruyo , bazıları kurudu 



Yasemin çiçeğim geçen sene güzel açtı , uzayıp gitmesin diye tepesini kesmiştim , şu sıra yanlara kol atmakla meşgul 



çileklerden epey verim aldık 



Dereotu , tazesoğanların birkısmı , nane ve maydonoz da vardı ama onları çekmemişim.. 


oturak domates , buda epey ürün verdi , 


sırık domates , buda sonradan  uzadı gitti , çekmemişim o dönemlerini ...


salatalıklarım , bunların resimleri çoktu ama bulamıyorum














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum bırakmanız bizi mutlu eder...

Blog Widget by LinkWithin